Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg under januari 2010

Av Jannica N - 4 januari 2010 00:26

Nu har jag cravings, jag vill otroligt gärna titta på 500 Days of Summer.

Ni vet otroligt mega jätte stjärnstopp mycket!


  


Men jag får vänta, eftersom jag och Tamara har kommit överens om att inte ladda ner!

Nej, vi ska hyra den eller köpa den, så jag får snällt vänta tills början av februari då den kommer till Hemmakväll. Början av februari om jag inte misstar mig.


En annan film jag vill se är Ponyo, men den var svår att hitta på nätet så även den lär jag väl få hyra.


Jannica

Av Jannica N - 3 januari 2010 15:48

Årets ord är vetskapen som nu helt officiellt är ett riktigt ord, även i Jannica land.

Fats jag har ju alltid tyckt att det är det.

Hur som helst.

Jag tittar nu på serien Big Love, den är bra, inte väldigt bra utan bara som mest bra.

Jag orkar inte berätta vad den handlar om.

Jag orkar inte så mycket numera. Noll energi liksom...

Men jag längtar till imorrn, då ska jag, Tamara och Alma åka in till Göteborg för att åka skridskor, det ska bli otroligt kul.


Jannica

Av Jannica N - 2 januari 2010 22:39

  

Nu snöar det ute, precis som det gör i snöglober.


Jannica


Bild från We heart it.

Av Jannica N - 2 januari 2010 16:00

Är hemma och mellan landar efter att ha åkt skridskor på sjön, var inte alltför duktig om man säger så, men det var trevligt med varm choklad och mini mashmallows.

Nu ska jag byta om och sen bär det av till till kusinerna.


Jannica

Av Jannica N - 2 januari 2010 11:20

Idag är planen:

-Duscha

-Städa

-Åka skridskor på sjön med kusinerna och grilla korv

-Åka hem och värma mig igen

-Ta sig till backaringgatan nr9 och äta middag.


Jannica

Av Jannica N - 1 januari 2010 15:53

Gott Nytt år!

Jag vet, det är lite sent, men jag hoppas fortfarande att ni får ett.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards