Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg under april 2009

Av Jannica N - 29 april 2009 17:01

Idag ringde Alma.

Eller ja, hon ringde för bara en liten stund sedan.

Hon kom med en nyhet om att hon kanske hade fått funktionärs plats på årets peace and love festival och nu ville hon se om jag haft samma tur.

Det har jag också visade det sig, jag är så upprymd av lycka just nu.

Jag hoppas det blir av.


OXOX Jannica 

Av Jannica N - 28 april 2009 18:50

Idag gick jag hem eftersom jag är yr och har ont i huvudet.

Ska snart fortsätta sova, ville bara berätta att den 20 december kommer bli den bästa dagen i mitt liv.

Eddie Izzard kommer hit till sverige.

Och jag, Ulrica och Alma ska självklart se honom.

Det kommer vara helt underbart!


OXOX Jannica;

If you've never seen an elephant skii then you've never been on acid.



Av Jannica N - 19 april 2009 19:21

Idag var Alma är och vi planerade lite inför London.

Ni vet, så att vi inte sitter där och inte vet vad vi ska hitta på, några förslag är London zoo ( har aldrig varit där Alma, kan vi gå?), Camden, Convent garden och sen några till.

När vi sitter och samtalar och synkroniserar vad vi ska packa, så FÖRSTÖR Alma min säng!

Ärligt.

Hon sätter sig ner med sån kraft att hon knäcker en av brädorna i madrassen!

Men jag förlåter henne för jag är en vänlig själ, men hon fick tala om det för min far, and I don't think she liked that.

Men man får stå sitt kast.


Längtar något så oerhört att få åka tillbaka till London.

Varför är det så långt kvar?

Jag vill åka imorrn.


OXOX Jannica;

Chef över resande tortyr 

Av Jannica N - 15 april 2009 20:32

Ni vet den där reklamen där kycklingar kastas upp och ner i bild?

DEN älskar jag.

Men jag förstår inte vad den har med tidningar att göra...

  


OXOX Jannica;

reklam fantast. 

Av Jannica N - 15 april 2009 15:51

Igår var jag och gymmade.

Not a joke.

Jag var på gymmet i en hel timma tillsammans med Nicole och alla andra träningsfreak i skene.

Men idag är jag tillbaka i gamla gängor, vilket betyder att jag ligger framför soffan och kollar på tv, snart börjar Blue Water High.

Det är ganska bra.

Ganska.

Men tillbaka till ämnet.

Gym.

Inte min grej, men ganska kul att träna igen.

Snart är jag så stark att jag kan ta över världen.

Moahhahahha.


OXOX Jannica;

Master of the universe 

Av Jannica N - 12 april 2009 13:24

Tennant ska ju bara göra två Dr Who avsnitt till......................

Tror inte jag vill se detta längre.

Vill inte att det ska ta slut.....


OXOX Jannica 

Av Jannica N - 12 april 2009 13:17

Som ni vet, så är jag.... en Dr Who nörd.

Och just nu sitter jag som på nålar för att få se den nya specialen som sändes igår 6.45 engelsk tid.

Vi har avsnittet, IPRED bite my ass, men Alma det lilla aset kan inte komma idag.

Så jag och Ulrica sitter här som på rehab.

Men imorrn så.

Nej, nu ska jag försöka fokusera på annat.

DR WHO


OXOX Jannica;

En sorglig typ.



Av Jannica N - 7 april 2009 13:38

Sitter i skolan och skriver en dokumentation till ett arbete vi gjort.

Ska snart gå ner och göra en påsk bukett, snart betyder när Erika är klar.

Hon är lite långsam känner jag.


OXOX Jannica 

Ovido - Quiz & Flashcards