Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Jannica N - 25 januari 2010 18:56

Jag har inte mycket att dela med mig utav.

Jag kan berätta att jag håller på att göra en fjäril av olika material. Försöker är verkligen rätt ord.

Jag har tränat idag med Erika, det är har nog aldrig varit så mycket folk på det lilla gymmet samtidigt innan.

Nu är jag stel, har duschat och ätit, makaroner och köttbullar, jag tror jag ska kolla på film... eller läsa... eller göra inget alls.


Jannica

Av Jannica N - 25 januari 2010 00:31

Idag spenderade jag ca 20 minuter med att övertala Tamara att titta på film med mig.

Och jag lyckades, vi gick och hyrde en underbar film, The Martian Child.

Som handlar om en Sci-fi författare som adopterar ett barn som tror att det kommer från mars.

Det är en gripande film och man är nästan alltid nära ett leende eller förskräckelse.

Hur som helst så är den fantastisk, jag tycker verkligen att ni ska se den.



Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards