Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Jannica N - 19 januari 2010 22:36

att jag ska tacka för mig, känner mig väldigt trött efter en lång dag.

Så nu ska jag nog lyssna på Butterflies och läsa Liftarens Guide till Galaxen innan jag somnar för kvällen.

Hoppas ni sover gott.


Jannica

Av Jannica N - 19 januari 2010 20:48

Jag är petig i maten, tyvärr.

Det är jobbigt, men det är inte så att jag inte äter olika sorters mat utan jag är rädd för att maten har blivit dålig och oätlig.

Visst jag ska inte ljuga, äter inte allt, som skaldjur, olika sorters ost, svampar och advokado m.m

Jag önskar att det inte vore så, jag antar att jag skulle kunna lära mig att äta det jag precis skrev, men jag kommer nog aldrig att kunna äta mat som mitt huvud har klassat som gammalt.


Det är jobbigt det där, jag tror att det har sitt ursprung från att jag tycker att det är hemskt när man ska äta något man sett fram emot eller är riktigt sugen på och när man öppnar förpackningen så är där vita fläckar och gröna och luddigt.

Mat man trodde var ok, men ikke.

Efter en sån upplevelse så blir jag ännu mer misstänksam. 

Det värsta är typ bröd som man inte märker är gammalt innan man har tagit en tugga...


Jannica

Av Jannica N - 19 januari 2010 19:17

Idag har jag varit aktiv må ni tro!

Vi hade en jättelång idrottslektion med en massa olika bollsporter (som jag avskyr, typ innebandy) men jag deltog utan jätte mycket gnäll innan, jag börjar lära mig att gilla läget.

Hur som helst så är jag stolt över det.


Sedan misslyckades jag totalt med en parallell kransdekoration, så den får ni inte se, har för övrigt ingen bild på den ändå.


Jag har även varit och handlat vaniljyoghurt och köttbullar, ta det lugnt ska inte äta dom tillsammans.


Hur som helst, jag är stolt över mig själv, imorrn blir det engelska och svenska.... sedan får jag nog stanna kvar och fixa med floristen.

Det löser sig.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards