Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg under mars 2009

Av Jannica N - 31 mars 2009 23:47

Jag har nu i ca en timme försökt att uppdatera mina uppgifter på Peace and love's hemsida.

Något som går på kanske 20 minuter tog mig idag en timma.

Varför?

Jo för att jag hade 3 olika lösenord och visste inte vad jag hade för användarnamn eftersom dom inte skrivit det i något av mejlen som skickats till mig.

 Men nu är det gjort.

Kanske får jag arbeta som funktionär i år.

Vem vet?


OXOX Jannica 

Av Jannica N - 31 mars 2009 18:41

Okej, nu är jag stolt.

Det blev ingen mat på Korv me mos.

Det blev en halv melon istället.

Och ett onyttigt inslag av cola (fylla på lagret) och choklad.

Trevligt.


OXOX Jannica 

Av Jannica N - 31 mars 2009 17:22

11 548.

Helt ok.

11 548 steg that is.

Så mycket har jag gått idag.

Förstör jag för mig om jag hoppar på cykeln och köper mat på "korv me mos"?

Nej ja tror inte det.


Jag vet att jag har fel

OXOX Jannica 

Av Jannica N - 31 mars 2009 11:52

Sitter i skolan nu, vi har precis haft en genomgång av vad det finns för allternativ att välja till individuella val nästa år.

Det är en hjärnskrynklare, jag kan inte bestämma mig om jag vill välja.... fårskötsel eeller kanske något med byggnads arbete.

Nej men jag kan inte välja om jag vill ha engelska b eller något florist ämne.

Darn it.


OXOX Jannica

Av Jannica N - 30 mars 2009 23:32

Hm, hur hände detta?

Jag skulle bara titta på ett avsnitt till av Veronica Mars.

Och då upptäcker jag att jag inte sorterat avsnitten i säsong två och tre.

Jag kan inte släppa det, jag m-å-s-t-e sortera och namnge ALLT.


Så nu har jag sorterat x antal säsonger av diverse serier och namnget x antal filmer.

Ordning och reda ska det vara.

Är jag pedantisk?

Nej då, bara riktigt organiserad.


OXOX Jannica



Tillägg: Nämde jag att allt ligger i ordning med? 

Av Jannica N - 30 mars 2009 21:44

Datan är tillbaka efter en vecka ute på äventyr.

Eller ja, fick ju den i fredags, men ändå.


Just nu sitter jag här, precis här och pluggar idrott.

Smart som man är så har man ju inte böckerna här, men jag är så bra att jag fixar det ändå.

Det är ju liksom inte första gången det händer.


(o)Intressant fakta:

Min nacke knakar oroväckande när jag vrider huvudet åt vänster, nackspärr på gång?  


OXOX Jannica 

Av Jannica N - 22 mars 2009 15:22

Tänkte bara svara på "den bästa"'s (även känd som Erika) kommentar till det förra inlägget.

Klart jag kommer att klara det, har redan gjort det två gånger.

Jag är lite stolt.

Och jag kan när jag vill, faktiskt. 

Av Jannica N - 20 mars 2009 19:22

Tänkte bara informera om att jag blir dator lös i veckan.

Varför you may ask?

Jo för att far lånar den nu i helgen och han kommer hem på måndag, vilket betyder att jag inte får den i tid.

Sorgligt, men sant.

Men sen kan jag också meddela  att jag har skaffat stegräknare.

Det är dags at börjar röra på fläsket.

Verkligen.

10 000 steg om dagen.

Som man ska gå, minst.


OXOX Jannica 

Ovido - Quiz & Flashcards