Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Jannica N - 18 januari 2010 21:45

Här vill jag bo just nu:


 

När jag känner mig som Madicken så skulle jag kunna tänka mig att bo här.



Färgade hus är vackert och trånga gator charmiga så glada dagar och sena kvällar vill jag bo här.

   

Lite Robin Hood möter Peter Pan här, när jag önskar att jag aldrig behöver växa upp och ge till dom fattiga.


 

Hur flott vore det inte med en balkong på översta våningen med ett svart räcke?



På hösten skulle jag vilja vistas här med varmt te eller choklad.


 


Att ha ett torn var min dröm och ett med vackra fönster som detta vore det finaste, där kan jag låtsats att jag sitter i en fyr och spejar över havet och lyssna på musik som klingar fint i alla rummen.  


  


Tårtkalas med pastellmuffins vore underbart att ha här.



Jannica

Av Jannica N - 18 januari 2010 20:23

Detta producerade jag förra veckan.

Det är en begravningskrans i rött utbyggt i valör mot vitt (vilket är ett annat sätt att säga rosa)


    


Och sen så är det Erika som håller i min Kondoleans bukett.


  


Jannica


Vill ni se mer?

Av Jannica N - 18 januari 2010 19:35

Nu är jag tillbaka!

I skolan alltså.

Idag har det varit en lugn dag, men Ge-kås på slutet, vill ni veta vad jag köpte?

Klart ni vill

-En blommig plastväska.

-En klocka

-En kjol

-Ögonbrynsfärg

-Päron Loka

-7-up

-Choklad

-Sked

-Diskborstar

-Disktrasa

-Drinkmix

-Glittrigt nagellack

-Mönstrade nylonstrumpbyxor

-Tuggummi.


Mer än vad jag trodde, har säkert glömt något med.


  

Känner mig lite som en Burton figur på bilden, och ja, jag ska klippa min lugg igen nu är den otroligt ful och annan fakta är att jag precis kliade ner all min mascara precis innan jag tog bilden.

Otroligt vackert.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards