Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Jannica N - 16 januari 2010 22:42

Detta inlägget läggs in endast för att Tamara och Ulrica precis klagad på att jag tydligen aldrig uppdaterar, men det gör jag ju.

Är kanske lat på helger.


Nu sitter vi och kollar på Couplings och dom diskuterar The Meltman.

Han är tydligen hemsk.


Imorgon ska jag och Ulrica in till stan för att kolla upp hennes resa inför imorrn, hon ska ju börja skolan, men lilla lilla storasyster.

Och så ska vi nog äta i stan med, något Indiskt kanske, eller något annat.

Och vi ska även på bio, fast hemma, inte i stan, vi ska se Sherlock Holmes.

Till sist så kommer ju Mamma och Pappa hem, har vi tur får vi ju presenter!

And that we really do like!


Jannica


P.S Jag tänker snart (måndag) lägga upp en bild på begravningskransen jag gjorde i skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards