Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg under november 2008

APU

Av Jannica N - 3 november 2008 21:35

Idag började min APU på Salvia, Interflora.

Jag sov dåligt, riktigt dåligt, jag var vaken när klockan ringde och då är det illa.

Idag var det mest städa i butiken, vattna och tja... ja städa.

Det var väl ok, mest eftersom jag höll mig sysselsatt och att Nicole kom förbi och hälsade på samt misslyckades att köpa en blomma.

Imorgon kommer det fler leveranser till butiken och då ska det tydligen bli mycket att göra.

Jag ska sova nu, behöver sova ikapp det jag missade igår.


OXOX Jannica


Dagens tv-program: Cold Feet

Av Jannica N - 1 november 2008 23:00

Okej.

Det blev två inlägg på en dag, men jag har tråkigt så jag tänkte "va' f*n".

Kvällen har varit trevlig med middag hos min kära moders föräldrar, det blev riktigt "mormor mat". Mumsigt.

Sedan när jag och Ulrica tröttnat på att lyssna på tråkigt prat om uniformer och vad det är för språk man pratar i Indien, så bestämde vi oss för at traska hem i minusgrader som det var utomhus.

Kallt.

Det är kallt hemma, verkligen kallt och jag som tyckte att det var kallt i Tvååker, där är det numera bastu.

Eftersom det var så kallt så bestämde jag mig för att kura ihop mig under en filt framför tv:n och titta på "När lammen tystnar". Men när Lector drar av sig en mask som han gjort med hjälp utav en polisannsikte så bestämde jag mig för att det fick vara nog och nu sitter jag här.

Planerar att sova snart och kanske besöka Alma imorgon eftersom hon alltid tjatar så om det.

Eller så ligger jag i soffan hela dagen och kollar på tv.

Vem vet.


Sov gott.


Dagens film: Annie get your gun 

Av Jannica N - 1 november 2008 13:39

Äntligen.

Äntligen har jag lyckats hitta programmet som gör att jag kan höra ljudet till den underbara filmen Annie Get Your Gun.

Jag har nu skaffat en blogg.

Uppenbarligen.

Tyckte att det var dag att få det gjort nu.

Jag läser runt på folks bloggar ofta  och jag kan inte hjälpa att drömma om att jag också ska få en stor blogg som folk läser ofta och som jag kan tjäna pengar på.

That's right I said it.

Nu ska jag i alla fall fortsätta att titta på min film och jag hoppas att alla andra får en lika bra lördag som jag planerar att ha. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards