Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg under maj 2010

Av Jannica N - 26 maj 2010 18:21

                                      

Frank Flannagan: Everything about you is perfect. 
Ariane Chavasse: I'm too thin! And my ears stick out, and my teeth are crooked and my neck's much too long. 
Frank Flannagan: Maybe so, but I love the way it all hangs together. 

Av Jannica N - 25 maj 2010 22:14

  

Av Jannica N - 25 maj 2010 21:44

Just nu sitter jag i sista minuten och försöker trycka in så mycket som möjligt utav veckans botaniska namn, det går framåt, men huvudet är väldigt trött just nu.

Dessutom så borde jag förbereda mig inför imorrn, men jag orkar inte helt enkelt.

Men jag tror nog att jag ska få till det till slut.

Eller hoppas det i alla fall.


  


Jannica

Av Jannica N - 24 maj 2010 10:16

  

Oh me teeth!


Är tillbaka i Tvååker, har redan bokat tvätt tid, ringt lite samtal och nu tittar jag på Wallace & Gromit, jag älskar alla små kaniner och den härliga Engelskan.

Snart blir det skolan, men jag orkar inte, har nämligen inte planerat mitt arbete än.

För det är coolt att inte planera.

Och jag är cool.

Det är därför som jag kollar på en leranimation om kaniner.


Jannica

Av Jannica N - 18 maj 2010 01:34

Jag har fastnat, stenhårt, som klister, stuck.

Vad har jag fastnat i...? 

Jo ni vet hur det blir när man kollar på en serie och man vet att man borde, verkligen b-o-r-d-e, sova men man vill bara se ett ända till.

Och så fastnar man framför serien och sitter uppe alldeles för länge.


Men jag har en orsak.

För när jag slutar titta så kan jag ändå inte sova.

Lam ursäkt, jag vet.

Men nu ska jag bara se ett, avsnitt, till.


Jannica

Av Jannica N - 17 maj 2010 16:45

Nu är jag här igen, precis som vanligt.

Jag är trött som en bäver idag och har suttit och fnissat mest hela tiden för mig själv och blandat ihop ord, men det har mest bara utlöst en till fnissattack. Om jag inte sover inatt heller så måste jag ta koffeintabletter imorrn.

Måste sova.


Om 13 minuter så börjar min tvätt tid i kvartershuset och just nu är jag så utmattad att jag inte vill och nästan (med betoning på nästan) hellre sover i mina unkna lakan, men jag har tyvärr inte några rena trosor kvar så tvätta är verkligen ett måste.


Nog om den punkten, för övrigt så blir det flingor med vanilj yoghurt till middag och vindruvor till efterrätt.


Jannica

Av Jannica N - 17 maj 2010 00:27

  

Källa


Hittade denna och drog snabbt på smilbanden.

Jag vet att ni gör det med.


För övrigt så är det väldigt försent för mig just nu. Borde verkligen sova men har fastnat i att titta på bilder och Gossip Girl, dessutom så känns det som om jag glömt något.


Jannica

Av Jannica N - 15 maj 2010 13:30

För ett tag sen så var jag på en Kamelia utställning på trädgårds föreningen tillsammans med min mamma och mormor.

Det var väldigt fint, även om blommor bara är intressanta till en viss gräns.

Men här får ni lite bilder:


  

 

 

 

      



I ett annat rum satt den här i vattnet med ett vackert grönt täcke runt om sig



    


    


Dessutom så fanns dessa häftiga fåglar som vägrade fastna på bild.

Allt som allt så var det en fin utställning som följdes av en super god fika på kafé och sedan så sov jag hos Alma.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards