Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Jannica N - 24 januari 2010 18:32

Idag är jag väldans trött och hängig.

Jag har varit inne i stan idag, köpt örgängen som jag ska göra fjärilar av som jag ska ha i min brudbukett.

Jag skulle gått på bio, avatar, men jag orkar inte och dessutom så ville ingen se den med mig och jag vill inte se den själv.

Så jag spenderade en halvtimma med att övertala Tamara att titta på film med mig istället.

Och hon sa ja!

Så nu ska jag klä på mig en massa kläder och sen ska jag ge mig ut i kylan igen.


Jannica

Av Jannica N - 24 januari 2010 18:32

Idag är jag väldans trött och hängig.

Jag har varit inne i stan idag, köpt örgängen som jag ska göra fjärilar av som jag ska ha i min brudbukett.

Jag skulle gått på bio, avatar, men jag orkar inte och dessutom så ville ingen se den med mig och jag vill inte se den själv.

Så jag spenderade en halvtimma med att övertala Tamara att titta på film med mig istället.

Och hon sa ja!

Så nu ska jag klä på mig en massa kläder och sen ska jag ge mig ut i kylan igen.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards