Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Jannica N - 27 januari 2010 21:54

Just nu så BORDE jag plugga, jag BORDE ta ut mitt hår så att det inte blir konstigt, jag BORDE ställa in vindruvorna i kylen, jag borde plocka upp kläderna från golvet.

Men jag orkar inte.

Så jag tänker helt enkelt ta ut håret, läsa igen svenskan och sen kolla på vänner innan jag somnar för kvällen.


Jannica

Av Jannica N - 27 januari 2010 15:48

Denna dagen har varit tråkig.

Jag har haft ont i huvudet, som alltid.

Jag kom precis tillbaka från en promenad i snön, eller ett ärende kanske man kan kalla det, jag gick till konsum och köpte vindruvor och sen på tillbaka vägen gick jag in på Gööks och köpte en vanilj och en äppel muffin.

Gott med andra ord.

Nu ska jag plocka lite, bland annat hänga upp min numera blöta ytterkläder och sen ska jag kolla på Marie Antoinette, Romeo + Juliet, Rent, läsa liftarens Guide till Galaxen och göra fjärilar av ståltråd.

Inte allt på samma gång förstås, men utspritt under kvällen.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards