Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Jannica N - 7 januari 2010 21:51

 

Jag har ju glömt berätta om mina färgglada naglar! (Botten är nådd när det gäller onödig information)

Min tumme är lila.

Mitt pekfinger är blått.

Mitt långfinger är ljust grönt.

Mitt ringfinger är mörkt grönt.

Och mitt lillfinger är djupt rött.

Om ni frågar mig så är det himla tjusigt.


Jannica


P.S ser ni hur uttråkade mina ögon ser ut? 

Av Jannica N - 7 januari 2010 21:17

... fruktansvärt tråkigt.

Ni vet, sådär super tråkigt som man bara har efter att ha haft en massa saker att göra till att sen gå och inte ha något alls att göra.

Men jag försöker att underhålla mig.

Jag kollar på Big Love och spelar spel på King.com.

Tyvärr så räcker det inte, överväger att stänga av datan och sedan läsa min bok och dricka cola, lyssna på radio.

Men jag vet inte.


Jannica

Av Jannica N - 7 januari 2010 17:52

Idag har jag varit som en duracelkanin, som är lite trög startad men ändå.

Jag har skottat, tvättat massa maskiner med tvätt och torkat och vikt tvätt.

Jag lagade mat med, det gick sådär, råkade hälla på ca 1/2 dl grov malen svartpeppar över min kyckling... Men det fixade sig och jag räddade lite mer än hälften.

Hur som helst så är jag nöjd med dagen och känner att jag har fått mycket gjort.

Imorgon så ska jag till tandläkaren och så ska jag kanske förhoppningsvis gå och se The Imaginerium of Doctor Parnassus i stan tillsammans med Tamara.

Vilket påmnner mig om att jag måste ta kontakt med henne också.



Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards