Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg under april 2010

Av Jannica N - 26 april 2010 22:52

Jag vet inte varför men jag har upptäckt att personer som lyssnar på och älskar Håkan Hellström är...

Några av de trevligaste och speciella personer som finns.

Jag har tänkt mycket på saken och kommit fram till att det är sant. Och jag har en super god vän som exempel och även om jag inte alls tycker om Håkan (betyder det att jag inte är en av de trevligare?) Så gillar jag dom som gör det.

Om det nu är logiskt.



Jannica.


P.S Förlåt att jag är så frånvarande men det är en kombination utav att internet har varit väldigt långsam och att jag har APU och somnar innan jag ens hinner hem.

Men bara så ni vet så har jag lite inlägg på gång som nog kommer dyka upp om ett tag.

Av Jannica N - 12 april 2010 19:45

Idag har jag varit på APU, första dagen av tre veckor, jag trivs väldigt bra och jag tror att det kommer bli en väldigt bra period.

Eftersom jag är i Göteborg så innebär det att det blir långa dagar, vaknar sju och kommer hem vid sju. För långt.


Jannica 

Av Jannica N - 11 april 2010 21:10

Nu är helgen så även lovet förbi, det har varit en full vecka men ändå väldigt bra.

Jag har provjobbat på Inter Flora i Kinna, jag vet inte om jag får jobba något mer där, men jag ska ringa i veckan och fråga, så ni får hålla tummarna för min skull.

Imorgon börjar min 3 veckor långa apu period.

Jag är inte så peppad för det, tråkigt nog, men vem vet, jag kanske tycker att det är jätte roligt, men jag tror inte det.

Jaja, nu tittar jag i alla fall på The September Issue.

Sen ska jag sova.


Jannica

Av Jannica N - 8 april 2010 23:15

Idag var jag inne i stan med Julia, vi hälsade på våra nya APU platser och jag tror att det kommer bli en bra apu period, eller jag hoppas på det i alla fall.

Sen åt vi underbart god mat på Bombay och sen hittade jag något jag velat ha länge, men det visar jag imorrn.

På tal om imorrn, då ska jag provjobba på Interflora i Kinna, är väldigt nervös, men jag är inställd på att det kommer gå kanon och om det går dåligt så har jag ju i alla fall testat.

Önska mig lycka till.


Jannica

Av Jannica N - 7 april 2010 20:08

Igår var jag och Lina och hälsade på hos Erika.

Eftersom hon snart fyller vuxen så tog vi oss hela vägen ner till Laholm med presenter och dricka.

Så först spenderade vi dagen tillsammans och lekte med Alice och sedan efter maten (jag och Lina bestämde att efter kvällsmat så är det officiellt kväll) så gav vi henne hennes presenter och så blandade vi goda drinkar och sedan så spelade vi "Jag har aldrig".

Otroligt trevlig kväll/dag och jag tycker verkligen att det bör göras igen och man behöver ju inte ha födelsedag som ursäkt.



Erika som är 18 om 4 timmar!


Jannica 

Av Jannica N - 5 april 2010 15:01

Idag åkte jag och mamma till Visko för att köpa skor, jag skulle haft vita Converse, men när vi kom dit så var alla slut, om man inte har storlek 40 vill säga, men det har verkligen inte jag.

Så därför så valde jag att strunta i skor, medan mor gick och letade efter ett par löparskor. Men kön var väldigt lång så vi bestämde oss att vänta ett tag med att betala.

Och den väntan resulterade i skorna nedan på bilden och ytterligare två par skor till mamma.

Men vi vart nöjda i alla fall.


  


Hoppas ni har en bra dag.

Jannica

Av Jannica N - 4 april 2010 18:27

Idag är jag hemma ifrån Alma igen, det var trevligt och jag fick spela ett spel som jag älskar, dessutom så var ju sällskapet på topp.

Men nu är jag som sagt hemma, om typ en halvtimma så ska jag träffa Tamara, för imorgon så åker hon till Stockholm så då får man ju passa på att träffas medan man kan.

Appropå imorgon så ska jag baka då. Och kanske köpa skor, ett par vita converse.


Ja detta inlägget var väl mest bara massa olika saker jag vill berätta om, inga direkta fördjupningar och jag inser att jag få skärpa till mig lite i fortsättningen.


Hoppas ni har det väldigt bra ändå!

Jannica

Av Jannica N - 3 april 2010 11:40

Det är påsk, jag är trött, luften har liksom gått ur mig.

Igår var familjen här och åt kalkon, det var trevligt.

Och idag ska jag städa mitt rum och sen ska jag åka hem till Alma.

Senare inatt blir det Dr Who!


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards