Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Jannica N - 14 januari 2010 20:42

Som jag sam så ska jag nu lägga pp bilderna på min brudbukett.

Tyvärr är ingen av dom bra på att visa formen. Men vi får leva med det.


    


Jannica


P.S Vill ni ser av mina arbeten? För det går ju att fixa.

Av Jannica N - 14 januari 2010 19:04

Insåg just att jag skrev "^^" i det förra inlägget, jag som hatar att använda olika tecken i mina inlägg och när folk gör det i andra bloggar.


Jannica

Av Jannica N - 14 januari 2010 19:01

Idag har jag upptäckt att huset har blivit hundra gånger bättre denna veckan.

Så det var inte jobbigt med städvecka.

Men trotts allt så är det ändå härligare att inte behöva städa.


Idag har jag gjort klart min dropp formade brudbukett i röda och vita rosor.

Jag blev nöjd ^^ Som attan.

Nej inte som attan men lagom inte missnöjd nöjd, om ni fattar.

Jag tänkte ta och slänga upp en bild åt er snart, när jag orkat lägga in den i datan.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards