Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Jannica N - 26 januari 2010 19:54

Jag känner mig inspirerad just nu.

Jag vet inte vad jag vill göra, men jag känner att jag måste göra något! Något som kan hålla på länge.

Gärna ett 365 dagars projekt.

Men jag vet verkligen inte vad.

Och det kan ju vara vad som helst:

-Måla en teckning 

-Ta ett fota av sig själv

Till exempel, men som sagt, jag har bara två saker i huvudet och dom två suger ju ganska mycket. Så jag funderar vidare.

Vad, ska jag göra?


Jannica

Av Jannica N - 26 januari 2010 17:26

Idag är jag stel efter gårdagens träning med Erika och det gjorde inte saken bättre att vi hade mer träning på idrotten.

Hur som helst.

Planerar att åka hem imorrn och fixa lite saker, vi får se hur det går med den saken.

Nu ska jag kolla klart på Mad Men och sen ska jag äta, har dessutom tvättid kl 20-23, så här ska tvättas!


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards