Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg under januari 2009

Av Jannica N - 29 januari 2009 20:22

Jag sov 2 timmar sammanlagt inatt, detta gjorde att jag bedömde att det var bäst att stanna hemma.

Jag försökte fortsätta sova, det gick i en halvtimma, sen fick jag gå upp, jag har läst, stirrat in i väggen och gjort andra saker man gör när man är yr bara man sätter sig upp.

 Sen har jag ett plåster på mitt högra långfinger, detta stör mig.

Det känns som om jag har en liten bakterie koloni på mitt finger och jag kan inte skriva ordentligt på datan.

Men jag vet även att jag minsan inte kan ta bort plåstret eftersom jag har rivit av min nagel så långt ner så att det gör ont och minns jag inte helt fel så blödde det lite med.

Usch.


OXOX Jannica 

Av Jannica N - 28 januari 2009 19:04

Har (nästan) precis kommit hem ifrån skolan.

Varför? Jo för att våran klass har gjort diverse olika hudkrämer och även läpsyl, mysigt på sitt sätt även om de flesta ville hem och väldigt kletigt.

Jag sitter nu på mitt rum och surar för att tv:n inte vill funka som jag vill, tror jag har haft sönder kontrollen sedan jag somnade på den.

My bad.

Har nu även äntligen fattat hur det här med bilder funkar på bloggen, har ju fått till en presentations bild nu ------->

Jay me.


OXOX Jannica 

Av Jannica N - 20 januari 2009 13:30

Sitter just nu och har svenska, vi söker fonder till våran resa.

Det är svårt, riktigt svårt.

Alla fonder har så löjliga krav och de flest aär till sjuka gammlingar, kan inte dem sköta sig själva?

Jo det tycker jag, vi vill ju åka till Luxemburg!

Jag har lyckats få klassen att vilja lyssna på min radiokanal med ^^ Jay me.

Detta är trevligt för jag HATAR rix fm och lyssnar hellre på den brittiska kanalen Absoluteradio. Mycket bättre musik och ingen upprepning.

Nu säger Anna-lena till oss att stänga ner datorerna och vi ska börja formulera brev istället, mycket synd om ni frågar mig.

Hoppas alla har det bra i tråkiga morgon sverige, eller är det eftermiddag nu kanske?


OXOX Jannica

Av Jannica N - 18 januari 2009 16:57

Det är bestämt.

Jag och Alma ska till London.

Närmare bestämt den 15: juni till den 18:e.

Bokat och klart, med hotell.

Jag svävar på moln, är så överlycklig att det blir av.

Alma är bra på det viset, vi planerar inte bara, bi AGERAR med.

Jag är så lycklig och längtar mer till sommaren nu än någonsin.

Bara ca 21 veckor kvar, det går fort va?

Ovido - Quiz & Flashcards