Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg under november 2009

Av Jannica N - 27 november 2009 15:14

Jag ljuger för staten.

Hela tiden.

Screw the system!, det är jag det.

Jag skrev att jag började städa 14.45

Men inte städade jag, nu tror dom att jag städar, those fools.

Men egentligen sitter jag och läser tidningar/kollar på tv/sitter framför datan.

Men det vet inte dom!


Jannica


P.S Grejen är den att när jag har EKG så måste jag berätta i en liten "Dagbok" vad det är jag gör... och jag tänkte städa, jag gjorde det bara inte, screw the system!

Av Jannica N - 26 november 2009 16:12

Jag vet att jag har varit otroligt oaktiv och lat.

Men det finns ju en förklaring, jag mår väldigt dåligt efter en viss spruta.

Tog svin sprutan i tisdags och har varit väldigt illamående sen dess med diverse andra smärtor som feber, huvudvärk och en arm som jag lätt skulle kunna amputera.

Jag har missat mycket skola, har ångest över det nu...

Men imorrn är jag ledig iaf eftersom jag ska hämta ett 24h EKG...

Som är... ja... ett EKG som man har på sig i 24 timmar.

Så enkelt var det.

Så jag kommer tillbaka när jag mår bättre.


Jannica

Av Jannica N - 25 november 2009 16:27

Jag har fixat en omröstning som ni hittar i sidan 

---->

Där helt enkelt.

Av Jannica N - 25 november 2009 14:19

Idag mår jag fortfarande dåligt.

Ont i armen, ont i huvudet och ett konstant illamående.

Urk.

Så jag blickar tillbaka till en bra dag i St James Park

Det var tider det.


Jannica  

Av Jannica N - 24 november 2009 19:53

Idag tog jag svin sprutan.

Orkar inte blogga

Mår alldeles för dåligt.

Hej då.


Jannica

Av Jannica N - 23 november 2009 20:21

Innan tog jag en dusch... Det var skönt när det plötsligt hände...

Varm vattnet tog slut och det blev iskallt med en gång, på direkten.

Jag är fortfarande ganska nerkyld och har gått och lagt mig för att få upp värmen med hjälp av mitt duntäcke.

Det hjälper.


Snart ska jag titta på Jekyll och sen ska jag sova.

Godnatt.

Jannica

Aj.

Av Jannica N - 23 november 2009 17:28

Imorgon ska jag ta sprutan som ska skydda mig ifrån ett visst svin.

Men det tänker vi inte på nu.

Idag läser vi Chart Throb och äter clementiner.

Det är trevligt.


Jannica


P.S Ulrica dina cd skivor ligger i en väska i vinden.

Av Jannica N - 22 november 2009 09:46

Precis vaknat tillräckligt mycket för att kunna överge sängen.

Det ska jag också göra, när jag skrivit klart detta, vilket betyder att så snart jag har tryckt på spara knappen så kommer jag kasta mig ur sängen och försöka komma på vad jag ska ha på mig och stressa jätte mycket.

Precis som jag gör varje morgon.

Men det är ok.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards