Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Jannica N - 4 november 2009 20:24

Ja ångesten alltså.

Jag har, vad känns som, miljoner saker att göra, egentligen är det ca 3 men jag tönker inte klart just nu.

Hjärnan är något grötig, efter en för lång powernap och av en dag lång av spänningshuvudvärk.

Jay me!

Men jag jobbar på det. Faktiskt, eller nästan i alla fall, det ska vara klart på fredag så jag kan göra det imorn med, MEN måste i alla fall ha gjort lite idag, man kan inte skjuta upp saker för alltid. Faktiskt.

lite visdomsord från mig till er liksom.


Jannica   


Av Jannica N - 4 november 2009 16:51

Idag var jag på världens mest långtråkiga föreläsning som jag tog en powernap under.

Dagen har även varit fylld med väldigt mycket engelska och en ständigt påträngande huvudvärk.

När jag känner mig redo för det så ska jag sätta mig vid skriv bordet och studera, det jag gör bäst när jag är pressad, eller nej, men det vore bra om det var så.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards