Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Jannica N - 8 november 2009 22:51

Jag har stressat idag som jag sagt, säkert miljontals gånger, tidigare.

Men nu är jag färdig, satt lite och stirrade in i väggen eftersom jag inte visste vad jag skulle göra istället för att plugga, det blir så när man är helt insnöad på något speciellt och sedan tar det slut, stressen är kvar men inget arbete.

Känns ju skönt i och för sig.

Nu förbereder jag mig mentalt inför morgondagen, det ska bli trevligt att återvända till Tvååker och sen ska det bli himla trevligt att lyssna på Tennant imorrn.

Apropå Tennant... hans näst sista Dr Who avsnitt visas nästa helg... längtar så att det nästan gör ont. Eller nej, har aldrig varit så otroligt besatt, men längtar, det gör jag!


Jannica

Av Jannica N - 8 november 2009 15:12

Jag är lite stressad nu, har ett brev som måste skrivas, men har upptäckt att jag inte kan skriva det för jag är helt enkelt för ointressant, har ju inget att fylla det med...

Så det var väl allt, stressad och omotiverad och gnällig som vanligt.. Men annars så leker livet.   Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards