Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Jannica N - 10 november 2009 22:41

En sak jag gillar väligt mycket är bilder på mat, bakverk och liknande.

Frukostar till exempel, jag följer en blogg som varje dag uppdateras med en bild på personens frukost.

Jag vet inte vad det är jag gillar så mycket med mat bilder.

I just love them, kanske är jag konstant hungrig, who knows?

En sida som jag kollar in ca 2 ggr i veckan är denna.

Lite utav en personlig favorit kan man säga med kakor i regnbågens färger och muffins med glittrig glasyr.


Jannica

Av Jannica N - 10 november 2009 18:20

Om jag kunde byta ut den regniga vardagen som bara kommer om och om igen hela tiden här i Sverige so skulle jag nog byta ut den mot....


*En solig dag i St. James Park med ipoden laddad med bra musik en otroligt bra bok och en ask med Malteasers

*En regnig (Ja regnig) med smatter mot fönstret och en varm kopp te i handen.

*Bara allmänt på en trevligare och mindre... uttråkande plats än denna.


Jannica

Av Jannica N - 10 november 2009 17:04

Idag har jag haft pms, och ont. Pms i min värld är att jag vill krypa ihop under en filt och vänta ut det, eller bara försvinna för alltid, jag är alltid helt säker på att världen är helt emot mig och jag är extremt paranoid.

Men som ni alla vet, bara för att man är paranoid så betyder det inte att dom inte är ute efter en.

Men som tur är så kommer det i perioder.

Jag ser tydligen väldigt vacker ut med, Erika beskrev mig som ett vattenlik. Vilket kanske stämmer.

Avgör själva:

  

En ljuspunkt idag är att jag har haft min Star Wars tröja och jag känner att jag har kraften med mig.


Nu tittar jag på en lagom bra film, underhållande liksom, sedan ska jag äta tacos med Lina och Erika och titta på Twilight.

För första gången......... Någonsin.....

Jag vet att jag ligger efter men den verkar väldigt tråkig.

Well I'm prepared to be proved wrong.



Jannica

Av Jannica N - 10 november 2009 00:22

Nu ska jag bara byta om, borsta tänderna och kolla på schemat inför imorrn.

Sedan ska jag sova, stretchade gjorde jag innan och det känns skönt nu.

Mer information har jag inte att dela med mig utav.



Godnatt

Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards