Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Jannica N - 6 november 2009 23:30

Ja, jag är nu, alldeles ensam, och övergiven.

Eller ja, kanske inte ändå, men man skulle kunna tycka det, för ensam det är jag minsann för Nicole lämnade mig för en liten stund sedan. Men övergiven, det kan man kanske inte kalla mig.

För det vore elakt.

Som sagt så var Nicole här, vi tryckte i oss pizza och pratade mycket sedan kollade vi på våran favorit film Moulin Rouge, som vi kan i princip helt utantill nu. Älskar den, vi ser den ca en gång i halvåret.


Nej, nu har jag inget mer värt att dela med mig utav.

Ha en bra helg!


Jannica   

Av Jannica N - 6 november 2009 13:34

Nu är jag på väg hem, bort från Tvååker och närmare Skene.

Det ska bli skönt att komma hem, faktiskt, veckan har varit lång och jag har inte kunnat sova.

Just nu håller jag på att lyssna sönder soundtracket till 500 days of summer och för tillfället är det Regina Spektor som sjunger sin låt Us i mina hörlurar, efter det blir det The Smiths tur.


har ni märkt att jag försöker vara någorlunda aktiv igen?

För om inte så är ni otacksamma, med tanke på att jag innan kunde producera ca 2 inlägg i månaden och nu skriver jag ju en massa, faktiskt, jag lovar.


Ikväll så kanske jag ska träffa en trevlig människa vid namn Nicole, hoppas det, frö vi träffas verkligen alltför sällan. 

Sen om jag har tur och energi så ska jag åka in till Göteborg, the big city, well the second biggest, och titta på min nya favorit film, för jag är kär och känner att jag inte klarar mig utan att se den snart igen, någon som vill följa med?


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards