Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Jannica N - 12 november 2009 22:20

Jag har fixat lite!

Ändrat adressen hit till exempel och min presentation.


Den nya adressen är:

www.janisa.bloggplatsen.se


MEN ni kan använda min gamla adress med, tänkte bara upplysa er om att jag ändrat och lämnat "oxoxjannica" bakom mig... Det tar en himla lång tid att skriva och det är bara jobbigt.

Me as child

Ha det bra sov gott, det ska jag göra nu.

Jannica   

Av Jannica N - 12 november 2009 19:15

Nu är mina muffins slut, jag är vaken och filmen är slut.

Hjärnan funkar inte som den ska utan är väldigt trög och sömnig, men klockan är tidigt fortfarande så jag tänker hoppa in i duschen och sen titta lite på Vänner innan jag somnar...


Det var Nick And Norah's Infinite Playlist jag såg föresten, väldigt bra och otroligt sevärd är lite kär i den.


Jannica   

Av Jannica N - 12 november 2009 17:17

Nu ska jag packa, sedan ska jag lägga mig i min säng och äta upp mina muffins med färgglatt strössel, dricka upp min cola och titta på film.

Låter inte det lite trevligt?

Kanske äter jag nudlar först.

I don't know.


Jannica   

Av Jannica N - 12 november 2009 16:28

Idag har jag ätit en massa koffein tabletter och nu är jag lite skakig och snart kommer effekten försvinna och jag däckar.

Men det är ok, pluggar just nu och blir klar.

Sedan ska jag äta muffins och titta på film.


Ha det bra

Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards