Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Jannica N - 5 november 2009 21:54

För att kunna skriva en bra blogg så behövs flera delar alt' allt av följande:

*Ett intressant liv

*Åsikter värda att dela med sig utav

*En kamera

*Skriv lust

*Vilja vika ut sitt liv och åsikter för allmänheten.


Ja, jag skulle vilja säga att det är det som behövs för att skriva en, någorlunda intressant, blogg.

Tyvärr innehavar jag inget av det.

Jag själv tycker att jag är fasligt intressant, fast sen o' andra sidan, vem skulle inte göra det.

Jag gnäller så att ni slipper, alltså gör jag er en tjänst.

Ni borde tacka mig.


Jannica

Av Jannica N - 5 november 2009 17:47

Några saker jag hellre gör än att plugga:

*Kolla på film

*Läsa bloggar

*Bryta armen och/eller få svininfluensa

*Städa

*Sitta och tycka allmänt synd om mig själv.


Ja, ni vet hur det är. Man har saker som bara måste göras men man vill inte utan vill hellre göra annat.

Vad som helst liksom.

Men ibland får man bita i det sur äpplet... det är trevligt när kolla på film kan räknas som plugg.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards