Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Jannica N - 16 november 2009 21:21

Ibland hör man inget i rummen här i Tvååker, men ibland så, så känns det som om någon är inne i rummet.

Och jag som är oerhört paranoid när det gäller sånt blir jätte rädd varje gång, stannar upp helt, stirrar mig omrkring och lyssnar jätte noga.

Det är obehagligt, jätte många gånger har jag vaknat och trott att någon står och stirrar på mig.

Obehagligt.


Jannica

Av Jannica N - 16 november 2009 19:06

Håller på att plugga.

Men orden fastar inte, inte alls faktiskt.

Men ska snart plugga engelska med.


Jannica

Av Jannica N - 16 november 2009 17:00

Ja, jag har gjort det igen!

Tränat that is, just det, lilla jag har tränat.

Dessutom är jag lite stolt över mig för jag klarade att göra 30 sit-ups (ni vet i lutning) och förra veckan klarade jag typ... två.

Det känns i alla fall riktigt bra nu, jag har precis varit och handlat, bokat ny tvätt tid (bokade en idag men på den 15:e.. som var igår.. så nu tid nu imorrn).

Om några minuter ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag plocka in disk och värma mat.

Sedan blir det plugg, botaniska namn och engelska grammatik, nat. på fredag liksom.


Jannica

Av Jannica N - 16 november 2009 09:20

... ett litet hyllnings inlägg till min mamma.

Ja.

Hon är nog bäst på riktigt tror jag, hon har hjälpt mig sälja New Body för klassen och hon ställer alltid upp med pengar till mat och tvättar, hon ser till att det städas hemma och att trädgården inte växer igen.

I söndags gjorde hon pannkakor till frukost, just det, till frukost och imorse så körde hon mig till Tvååker när jag försov mig, nämnde jag att det var hon som väckte mig med?

Ja hon är nog bäst och hon får väldigt lite beröm för det med.

Tack mamma!!


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards