Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Jannica N - 3 november 2009 22:35

Ja, nu sitter jag här, dagen har varit lång och jag är trött efter en inte så ut vilande nattsömn.

Imorgon är det engelska h-e-l-a dagen, eller kanske på morgonen, vet inte men det kanske ska bli en föreläsning om "fair flowers" på eftermiddagen, men jag vet inte, hoppas nästan, det kan bli drygt med hela dagen engelska.

Sedan känns det som om jag har massvis att göra i skolarbete, min lilla skola utan läxor har ändrats my friends.

Eller nej, det är jag som är lat.

Så imorgon blir det även lite plugg hela eftermiddagen i alla fall.

Och jag ska använda belönings tekniken, min belöning är en ny cola flaska och lite godis.

Jum.


Nu ska jag sova, för jag gillar det. En av mina favorit sysslor.

Oj.... det lät sorgligt.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards