Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Jannica N - 29 november 2009 23:01

Ja, plötsligt händer det, nej, jag har inte vunnit på en trisslott,(min teori om det är att det bara finns 10 vinstlotter och dom är inlåsta i ett kassaskåp i någon chefskontor i någon Svenska Spel byggnad) utan plötsligt så kommer vårt internet tillbaka!

Ja!

Jag tänkte skriva ett inlägg innan, för kanske en timma sen, men då bestämde sig vårt internet att överge oss. Men nu är det tillbaka, om än väldigt, väldigt långsamt.


  

Så här såg jag ut när jag tänkte skriva det.

Ni vet, jag tänkte slänga upp en bild och skriva en rätt så osammanhängande smått gnällig (ok, väldigt gnällig, let's be honest) text och sen gå och lägga mig.


Men planer ändras, nu ligger jag här, tittar på The Reader som är väldigt bra och när den är slut så ska jag sova.

Imorgon bär det av till TVååker by train.

Lovely.


Jannica


P.S Trevligt med första advent förresten. Väldigt Lovely.

Av Jannica N - 29 november 2009 14:17

Är inte franska ett av de vackraste språken att sjunga på?

Jag tycker det i alla fall, det liksom flyter på så otroligt fint.

Sen att jag inte förstår ett ord det är ju en helt  annan sak, det är sällan jag fattar något.


Jannica

Edit: Franska är allmänt fint.Alltid fint.Jag vill kunna det.

Av Jannica N - 29 november 2009 00:12

Och numret är 0.

Jag kan nog koppla det till mycket.

Väääldigt mycket.

Men just nu kopplar jag det till...

Energi.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards