Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Jannica N - 26 december 2009 23:56

En sak jag verkligen ogillar är när jag ser på en film, jag känner igen en skådespelare men kan inte sätta fingret på vem det är.

Det stör mig och jag funderar hela filmen om jag så måste vem det är.

Därför gillar jag att titta på datan, för då kan man gå in på imdb med en gång och börja leta, ibland får man gå via andra filmer och skådespelare men jag hittar dom alltid!


Jannica


P.S Men bäst är i alla fall när man kommer på det själv, en så härlig känsla.

Ok

Av Jannica N - 26 december 2009 15:50

Jag hade tänkt lägga ut lite bilder på mina presenter, men jag har inga bilder, men det kanske går att fixa.

Vi får se hur jag gör, det lär vi ju märka liksom.


Jannica

Av Jannica N - 26 december 2009 15:08



Tom Sweep är en väldigt trevlig liten film, gillar den skarp.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards