Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Jannica N - 22 december 2009 13:00

Jag inser att det är lite sent, men om ni vill köpa något i sista minuten till mig så är ni välkomna!


Halsbands glasögon  från Miss Bibi   

Denna fina klänningen från Indiska

  

Soundtracket till årets mest underbara film 500 Days of Summer   


Sen för övrigt så önskar jag mig hårspännen med fjärilar, vackra koftor, underbara böcker, kunskaper i origami, en ny hårfärg och säkert en miljon saker till!

Observera att sakerna inte är i ordning och bild brist är det för att jag inte orkar leta bilder.


Sen resor jag vill göra nästa år är:



Stockholm   med Tamara  

London med Alma



Det är dom jag kan komma på nu... Det kan komma fler, jag tackar inte nej till en med sol.


Jannica


P.S Just det, hoppas att det blir Luxemburg med klassen och Ryssland med svenskan.

nu.

Av Jannica N - 22 december 2009 09:30

Nu drar jag mig ur sängen, planen är:


-Duscha

-Flingor

-Dammsuga

-Fixa köket

-Göteborg


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards