Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Jannica N - 3 december 2009 21:28

Detta införskaffade jag idag i stan:   

Flickan med de röda skorna

  

Fina fjärils hårspännen.


Jannica


P.S Ser ni de rörliga bilderna? För i så fall har jag lärt mig något nytt!

Av Jannica N - 3 december 2009 20:50

Idag var vi i Göteborg med klassen.

Trevligt med studieresor som i största allmänhet bara innehåller egen tid i stan, ni vet, med shopping, latte och bara strosa runt.

Väldigt najs.

Sen var det stressig i skolan och vi fick stanna länge, inte alla, men min grupp.

Redovisning imorrn.

Just nu sitter och och grejar med en sak... Vet inte om det någonsin kommer funka som jag vill, ibland önskar jag att jag hade en PC.

Så jag tar en paus, äter soppa, inte god förresten, överkokta nudlar och morötter och konstig smak, men det är förklarligt för det var rester... jag gillar inte gammal mat.


  

Jannica


P.S Erikas pojkvän är på besök, förut visade hon honom hur hon brukar stalka mig genom att titta in genom persiennerna... är detta normalt beteende? 

Av Jannica N - 3 december 2009 18:31

Det finns en person som jag beundrar.

Detta är Zooey Deschannel.

Tycker otroligt mycket om henne som skådespelare, hon är hur vacker som helst, kan sjunga och har nog den vackraste stilen i världen.

Hon är med i min nya favorit film 500 Days of Summer, även i The Good Girl (där hon lyfter hela filmen) och i Almost Famous.

Riktigt bra filmer.

Hennes band She & Him är så otroligt bra, eller ja, det är två personer ås det kallas väll duo...?

All musik är på riktigt, inget data där inte, kan inte sluta lyssna.

Hon är min idol.

Om ni vill kan ni ju dela med er av era stil idoler, skådis idoler, musik idoler.

Det vore trevligt.

   Zooey Deschannel   She & Him



Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards