Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Jannica N - 21 december 2009 23:21

Igår var vi på Izzard, rad 11 (jag vet att jag tjatar men det var riktigt  bra!)

Han var otroligt bra som bara han kan vara och jag skrattade så att käkarna gjorde ont och han har ju så rätt i det han säger!

Jaja, helt underbart kul var det och jag gillade att han hade referenser tillbaka till gamla shower med, som Mrs. Badcrumble!

"I'm Sharky the friendly shark, and I found this child out in the sea, no he was missing a leg when I found him..." 

Ja så kul var det, han gav åsikter om Gud, som tydligen satt i publiken, om att smeten är godare än kakan, varför Latin är krångligt, jätte stora bläckfiskar och mycket mycket mer.


Hur som helt, dagen idag har varit trög, huvudet tungt som bly, men det har snöt fint och jag har haft det varmt och skönt, så vem kan klaga.

Nu städar jag mitt rum, imorgon blir det en snabbis till Göteborg och sen Tamara på kvällen, otroligt trevligt det ju!


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards