Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Jannica N - 24 december 2009 14:33

Idag är det Jul.

Det märker man hemma hos oss på att mamma går runt på nerevåingen och bossar runt mer än vanligt.

Jag firar med rött nagellack och att håla mig undan.

Om ca 1 timma så kommer den engelska delen av familjen, denna dagen kommer bli krystad.

Men maten är god.


God Jul allihop och hoppas att ni har en lika obekväm familje jul som jag!


God Jul

Jannica

Av Jannica N - 24 december 2009 01:14

Detta inlägget borde ha skrivits och publicerats den 23:e men jag hann/orkade inte, så jag skriver nu, på natten istället.


Idag har jag varit i en egen värld känns det som, men massor att göra.

Insåg inte förens nu strax innan 01.00 att jag inte rört datan på hela dagen, något som väldigt sällan händer, brukar alltid hinna med korta stunder.

I alla fall, idag har jag lagat mat, städat, klätt granen, lekt med kristyr och pepparkakor och slagit in paket.

Jag traskade även över till Tippings hus med resten av familjen, där vi åt kanin mat och spelare TP i fickformat och pratade.

Nu är huvudet segt och jag är trött, såg klart på Sagan om Ringen på 6:an och lite Scrubs, tog en dusch med.


Imorgon är det julafton, jag ser inte fram emot det.

Men om jag inte producerar ett inlägg så passar jag på att önska er alla en otroligt God Jul.


God Jul 

Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards