Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Jannica N - 19 december 2009 00:26

Idag slutade vi för julen på skolan, jag kommer sakna alla men det är skönt med en paus, välbehövligt liksom.

Dessutom så var det trevligt av pappa och min syster att komma och hämta mig och Lina, väldigt skönt att slippa släpa på väskor på tåget (väskor som i plural ja).

Sedan har jag även träffat Tamara en sväng nu på kvällen, vi tittade på Eternal Sunshine of the Spotless MInd, en av mina favorit filmer och en av de två filmer med Jim Carrey jag faktiskt gillar (tycker han är avskyvärd och enformig, men gillar honom i The Trumanshow med).

Men nu har Tamara traskat hem i kylan, jag följde henne en bit, fryser fortfarande.

Vi pratade även om att åka till Stockholm efter nyår, det vore kul om det blev av.


För övrigt så har jag lovat att städa imorrn och jag har planer att besöka Alma och kanske hjälpa henne att henne hennes hår med, men man vet ju aldrig.

Grattis till Alma föresten som ska börja gymnasiet igen nu i januari!


Dessutom så ser jag fram emot söndag, då blir det med största sannolikhet jul på Liseberg med familjen plus det ofrånkomliga bihanget Alma och dessutom Eddie Izzard på kvällen.

Åh vad vi har väntat, kanon platser med, red 11, det ni.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards