Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Jannica N - 1 december 2009 22:54

Har inte bloggat idag.

MEN!

Det finns en orsak.

Jag gör en kort sammanfattning, med tid, detta kan bli långt.


07.55

Åker till skolan och äter frukost.


08.40

Skriver nationella i engelska hör delen.


10.00

Skriver nationella läs delen, båda delarna gick lätt.


11.30

Äter pannbiff och potatis med lingon till lunch


12.40

Floristen börjar och vi göt handbuketter och sen ett oförberett prov.


15.00

Får sluta tidigt pga av det oförberedda provet, det är najs, jag och Erika sticker till affären och handlar, jag köper cola och clementiner.


16.10

Går till Gööks och fikar med Erika, jag köper en vanilj muffin och en julmust på burk, som tydligen finns, Erika äter kanelbulle.


16.56

Vi hoppar på buss 652 och åker mot Varberg, Lina hoppar på lite senare.

Vi köper dricka på ICA.


18.00

Vi hämtar ut biljetter och börjar vänta, överväger att köpa snacks eller popcorn, köper senare snacks.


19.30

Twilight 2 börjar (jag vet att den heter New Moon men vägrar säga detta, säger helt enkelt Twilight 2)


Efter bio

Lina är irriterad för att Erika och jag har skrattat och pratat, vi pratar om höjd punkterna och att men aldrig kan visa magmuskler för mycket, får även planer på att sno en plansch.

Väntar på bussen mycket på terminalen.


21.20

Terminalen stängs, vi får vänta ute.


21.35

Vi åker hem, har turen att åka med en buss som stannar precis utanför elevhemmet.


23.00

Jag bloggar.


23.07

Jag sover.


Ser ni? Jag har helt enkelt varit väldigt upptagen.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards