Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Jannica N - 13 december 2009 23:34

Idag har motivationen varit på noll.

Det blev inga foton med Alma utan vi hade det trevligt ändå och bara tog det lugnt, sådär som vi inte gör längre.

Nästa helg blir det ju Izzard och nu har även Alma fått betalt för pengarna hon lagt ut, det känns bra.

Dagen har varit bra helt enkelt, gick upp med mor och titta på Lucia i morse vid 7, sedan somnade jag om, åt frukost, bakade en kaka, åkte till Alma, tog det solo med henne, åt tandoori, åkte hem senare, åt kalkon middag med familjen, pratade med familjen, gick upp och såg på tv, gick och lade mig, städade mitt rum, bloggar.

Och nu ska jag sova.

Ni får veta var jag gjorde igår imorgon istället, kanske.


Jannica

Av Jannica N - 13 december 2009 13:47

http://www.youtube.com/watch?v=LVJLEmqCRN8&feature=rec-fresh+div-r-4-HM


Bara för att Paloma är så häftig och denna likaså

Av Jannica N - 13 december 2009 13:09

Idag är jag hos Alma.

Hon lämnade precis rummet för att jag skulle kunna blogga ohämnat, även om jga inte är så intressant ändå.

I alla fall så var tanken att vi skulle ta lite foton.

Men båda verkar ha noll energi och vi har inte ens börjat, livet är hårt.

Jag tänker skriva sen ikväll och berätta vad som hände igår för er som kanske är lite intresserade.

Nu ska jag sluta, för jag gillar inte Almas tangentbord.

Vi hörs ikväll!


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards