Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Jannica N - 14 december 2009 20:57

Jag lyckades!

Jag har gjort en origami fågel!

Är helt överlycklig nu, nu ska jag bara göra massvis i olika vackra färger och hänga upp på någon fin plats.


Ett runt glatt, men trött, ansikte.


En fin fågel till sist.


Jag använde denna video för att lära mig hur man gör.

Så gör nu många fina fåglar, det är otroligt kul!


Jannica

Av Jannica N - 14 december 2009 19:24

Tekniskt sätt så har jag följt listan som jag skrev i inlägget nedan.

Sen blev det inte så mycket matte, kom till ett tal som inte ville som jag ville så jag struntade i det.

Men jag har läst, jag har även ätit.

Nu tittar jag på film, det är najs, den är bra fast obehaglig.


Jannica

Av Jannica N - 14 december 2009 16:18

Jag vet inte.

Jag vet att jag fick skjuts av mor och far hot idag (tack).

Jag vet att vi var på teater.

Jag vet att det var folk i idrottshallen så vi kunde inte träna.

Jag vet att vi kommer göra ett nytt försök imorrn.

Jag vet att vi var och handlade innan.


Vad jag inte vet är vad jag ska göra nu.

Jag behöver duscha, plugga matte, läsa min engelska bok, plocka undan på rummet lite grann.

Men sedan vill jag nästan bara dricka cola, äta godis och titta på The color Purple.


Men det är ju massa tid kvar av dagen, som kanske tur är.

Jag planerar nu att greja i följande ordning:

1.Duscha

2.Plocka på rummet

3.Plugga matte

4.Läsa Chart Throb

5. Kolla på film.

6.Läsa Chart Throb.


Ja men det låter som en hygglig lösning som jag tror att jag ska köra på...

Duschen nästa då!


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards