Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Jannica N - 18 februari 2010 15:00

Här vill jag bo just nu faktiskt.


  

När jag vill fly staden och gå tillbaka till våra rötter så skulle det kännas fint att bo här, eller bara spendera natten här.


  


När man inte vet vilken färg man vill ha på huset så tycker jag att det ska vara randigt, här skulle jag baka muffins med strössel och bjuda på te.


  

Kanske inte just huset, men läget och ljuset, oh så underbart att bo i ett rosa skimrande ljus.



Jannica

Av Jannica N - 18 februari 2010 13:25

Nu har jag tappat bort något igen, denna gången är det lila glitter färg som jag köpte på Ge-Kås förra gången.

Jag minns inte alls var jag ställt den och det finns bara ett begränsat utrymme där jag kan ha lagt den (mitt rum).

Men nu när jag skriver detta så inser jag att när jag skulle ta min påse ur bilen så hade den vält och saker ramlat ur.

Kanske rullade färgen iväg?

Jag vet att jag visste att jag skulle ångra att jag köpte den men jag ville i alla fall testa den.

Är väldigt besviken nu.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards