Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Jannica N - 17 februari 2010 22:08

Denna vintern har jag haft ett problem som jag aldrig någonsin haft innan. Som jag minns.

Min hud är torr som attan, löjligt torr.

Det började väldigt tidigt runt ögonen och jag fattade inte vad det var men sen skaffade jag någon kräm och det blev bättre.

Sen runt nyår blev armarna och benen prickiga!

Så bara att smörja in där med.

Det pendlar mellan helt borta och lite grann till en massa.

Så nu vill jag ha värme och fuktigare luft som inte tokar ut mig helt.

Snälla?


Jannica

Av Jannica N - 17 februari 2010 16:48


Jobbar på en PP-presentation, men nynnar mest på bra låtar och sjunger med.

Dagar som denna känns långa och tråkiga, jag vill mest vara för mig själv.

Därför är det så bra här i Tvååker, här kan jag välja själv hur jag vill göra med sällskap.

Men hur trevligt det än är när jag är ensam så kommer det bli otroligt mycket trevligare imorrn när Alma kommer hit och besöker mig. 

Nu ska jag skriva en brudpars beskrivning och sen ska jag kolla på film, jag tror minsann det blir Casablanca, helt underbart.


Jannica

Av Jannica N - 17 februari 2010 14:34

Nu gör jag en Power-Point presentation, hoppas på att bli klar idag, eller jag måste bli klar idag. För den ska vara klar imorrn.

Jag äter vindruvor nu, det är gott.


För övrigt har vi pratat om Skotts mat idag, som deep fryed mars bars.

Urk.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards