Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jannica N - 3 februari 2010 23:01

Lyssna och njut.



Detta var så längesen att jag var liten nog att vara kär i den minsta brodern, Jonas Brother kan ju gå och gräva ner sig i ett hål, Hanson ska det vara.


Jannica

Av Jannica N - 3 februari 2010 22:06

Jag ska skapa en annan identitet och jag måste välja väl för jag kommer vara fast med den för alltid.

Så, vad vill jag vara?

Rik, smal, rödhårig, oartig, tjock, gammal, ung, liten, bara rutiga kläder, bo i en vindsvåning, bo i en källare, ensamstående, i förhållande, blond, fattig, stark kanske Stålmannen?

Ja möjligheterna är oändliga.

Vill ni hjälpa mig?, Jag behöver ett namn, jag funderar på Cassandra, har alltid gillat det.


Men vad ska jag ha min nya identitet till då?

Ja om ni hjälper mig, eller i alla fall ger mig idéer så kan jag senare berätta vad jag blev och vad jag ska ha det till.


  

Fast just nu är jag nöjd med Jannica.

Gillar ni gummistövlarna?


Jannica

Av Jannica N - 3 februari 2010 16:00

Detta är min andra kistdekoration, den blev mycket bättre med mera blommor, tyvärr fanns det bara dessa gräsliga färger, det är krångligt ibland när det är slutet av  veckan och alla blommor är ner kortade.




 

Inte de vackraste färgerna.

Jag gjorde den för ett tag sen nu.


Jannica


Ovido - Quiz & Flashcards