Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Jannica N - 1 februari 2010 22:57

Vi har mycket begravning i skolan nu, som i och för sig går parallellt med bröllops, så det är skumt.

Här är i alla fall en stående och en liggande begravnings dekoration som jag har gjort, det är samma blommor i båda, dom höll på att ta slut.


 

En liggande


  


Och en stående


Jannica

Av Jannica N - 1 februari 2010 17:44

Saker som gör mig lite extra glad idag:


-Rosorna som bara jag använder kom med det nya snittet och min brudbukett inte var möglig.

-Vakna långsamt och sedan sträcka på sig och somna om.

-Varma filtar och raggsockar

-Tekniken funkar som den ska.

-Tygpåsar.


Jannica

Av Jannica N - 1 februari 2010 17:23

Jag vet inte vad jag ska dela med mig av till er.

Just nu finns det inget övervägande viktigt, senare under veckan kommer jag trolla fram lite bilder på mina arbeten som jag gjort, så vet ni vad ni kan vänta er.

Idag ska jag handla med Lina och Erika och äta daimglass.

Jag undrar om det bli tacos eller om det bara blir glass.


Just nu ska jag lämna min varma plats i soffan under filten och städa mitt rum, ordentligt, var väl planen i alla fall.

Tycker att här är för skitet och så vill vi ju verkligen inte ha det.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards