Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Jannica N - 7 februari 2010 18:24

Idag lyssnar jag på Carla Bruni.

Tamara sov här i natt, efter att vi tittat på 500 Days of Summer och The Ugly Truth samt spelat alphapet.

Det var en lyckad kväll.

Sen kom Alma tillsammans med sin mor innan vi hann vakna och så åt vi frukost medan dom drack te och efter att jag vinkat Tamara hejdå (det blev ett stressigt slut, förlåt Tamara) så bokade vi London resa, nästa år kan vi göra det helt själva, det känns bra!

10:e augusti till den 13:e så befinner vi oss i London och jag längtar redan olidligt mycket.


Hur som helst, nu ska jag vika ihop madrassen, kanske, jag vill baka med, men jag vet inte.

Jag kanske spelar sims där min sims fick tvillingar nyss.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards