Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Jannica N - 4 februari 2010 21:30

Kanske lite roligare än mina begravningsarbeten är kanske det jag hittills gjort i mitt brudarbete!

Dessa gjorde jag klart i måndags.

Så nu tänkte jag visa er min brudbukett och hårblommor och knappnål.


  


Såhär såg den alltså ut, rosor, kvistrosor, korallband, plymosa och mina fjärilar!


  


Jag gjorde dessa fjärilar i sisal och glitter, massa pill med dom, dessutom så spenderade jag en hel dag i Göteborg på jakt efter färdiga fjärilar, men mina blev nog bättre.


  


Jag älskar fjärilar!


  


Sen gjorde jag denna knappnålsblomman till brudgummen, självklart med samma ros som i min brudbukett.


  

Hårblommor till bruden, korallband och en kvistros, här testade jag mer tekniken, vet inte om man kanske skulle gjort fler blommor.


  


Erika var glad, hon var nog snart klar med sin bukett, den har lila godis i sig och Passionsblomma, så otroligt flott.


  


Lina var lite nere ett tag men lyste upp under en snabb sekund då hon tänkte på sin kommande födelsedag och jag knäppte denna bilden.


Vi har det så bra i skolan, när blommorna inte möglar och allt flyter på.

Värre saker kan man underhålla sig med.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards