Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Jannica N - 24 mars 2010 19:31


Grattis!


Jannica

Av Jannica N - 24 mars 2010 18:02

Just nu har jag väldigt tråkigt och har faktiskt inget att göra.

Tror jag sak knåpa ihop en film och kanske typ, läsa min underbara bok.

Senare under kvällen ska jag äta en vanilj muffin för det är gott.

Fast nu lyssnar jag mest bara på detta:

Underbart


Jannica

Av Jannica N - 24 mars 2010 15:54

  

Nu pratar jag i telefon med Alma.


Då är jag så här snygg.

En liten lista jag snodde från HanaPee:


Tre saker jag inte förstår mig på: Fysik, Twilight, elaka människor 
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Högtalare, termos, sudoku
Tre saker jag gjort idag: Gått upp tidigt, lyssnat på en föreläsning och ätit tacos
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Bo utomlands, lära mig franska, besöka Tokyo
Tre saker jag kan: Binda en bukett, vika en origamifågel, dansa balett
Tre saker jag inte kan: Vicka på öronen, skriva med vänsterhanden, laga mat
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Tim Minchin, The Kooks, fåglarna nu när våren kommer.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Lära mig franska, busvissla, flyga
Tre favoriträtter: Tandoori, såndär fläskfile med ostsås som är så gott, pommes i olika slag


Nu ska jag handla mat och bakelser.

Ha det bra!


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards