Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Jannica N - 10 mars 2010 12:00

#Jag gillar egentligen inte glass särskilt mycket, utan mest strössel och chokladsås.


Jannica

Av Jannica N - 10 mars 2010 11:24

Sitter just nu och har Engelska B där skriver vi fortsättninggar på en momrdberättelse. Det går frammåt, om än långsamt.

Jag har träningsverk idag från när vi åkte längdskidor igår med skolan, det är verkligen inte kul men bara att arbeta sig igenom. Förresten så kommer den snart att ersättas av värre från Annas Gympa ikväll.


Just nu vill jag inget hellre än att köppa en stor påse godis, åka hem till mitt elevrum, (städa där för det behövs, inte det att jag älskar att städa utan för att det verkligen behövs när jag möblerat om) sedan vill jag titta på Les Triplettes de Belleville.


Men det kommer nog se ut så här:

Stannar kvar i skolan, deltar på Annas gympa, cyklar hem, duschar, plockar undan lite, tittar på Les Triplettes de Belleville samtidigt som jag äter kvällsmat beståenda av vaniljyoghurt och banan.

Lyckos mig.


Hoppas ni får en fin kväll.

Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards