Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Jannica N - 6 mars 2010 15:03

I Tvååker är mina väggar vita och kala, utan något uppsatt, förutom i den gröna hallen där jag faktiskt nyligen hängde upp en spegel.

I vilket fall som helst så har jag länge vela hänga upp origami fåglar i taket som hänger ner.

Och jag blev väldigt inspirerad av dess två bilderna, så nästa vecka så blir det att sätta igång och vika fåglar.


    

Källa 1, 2


Jannica

Av Jannica N - 6 mars 2010 14:27

Lånade ett Mario spel av Nicole igår, men jag är lika dålig som jag alltid har varit, så när jag blir otroligt frustrerad så måste jag ta en paus.

Och detta är en av dom.

Jag tittar nu på Dark Angel, ljudet är lågt och går inte att höja. Det är tråkigt, men det funkar.

Hoppas ni har en bra helg.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards