Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Jannica N - 1 mars 2010 18:25

Dag 1 efter lovet.

Den var som annat, trevlig och bitter på samma gång, härligt att se klassen och alla deras nya frisyrer (väldigt många som gjort samma som mig och besökt frisören) och sen skadade det inte att vi var på studiebesök.

Sedan så tränade jag och Erika och efter det handlade vi.

Jag köpte äpplen som ja nu ätit upp och cola.


Nu sitter jag nyduschad under en varm filt och tittar på Whip It.

Sen ska jag mäta upp Erika och vi ska ner till Kvartershuset och titta på Erik och Mackans nya program, Guldfeber...?


Jannica

Av Jannica N - 1 mars 2010 00:00

Jag har en mapp med länkar på min webläsare.

Den heter inspiration och jag tänkte dela med mig av mina favoriter.


Audrey Hepburn Complex


Vackra bilder som värmer hjärtat.


Pretty Foods

 

Otroliga bilder på bakelser och sötsaker som ger lusten att baka, eller om man är lat, gå på café


The Holy Bible Written/Composed by David Orlic

 

Roliga bilder och massa fina Youtube clip


Fuck Yeah Love

 

En daglig dos av kärlek, massa fina texter och bilder på pussar.


Dirty Pretty Things

 

Mitt senaste fynd som verkar lovande och har underbara bilder.


WeHeartIt

  

Sidan där man kan hitta precis allt och spara i sitt egna hjärta, jag älskar att sitta och se alla bilder och den uppdateras precis hela tiden.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards