Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Jannica N - 8 mars 2010 22:51

Vill ni veta en hemlighet?


Jag borde sova, men OM jag gör det så måste jag vakna snart.

Och det vill jag inte, för då måste jag vara duktig igen.

Jag är färdig med att vara duktig och jag orkar inte vara det igen.

Därför tänker jag inte sova.


Jannica


P.S dessutom så ska vi åka skidor imorrn och somnar jag nu så går det snabbare till jag måste åka...

Av Jannica N - 8 mars 2010 20:01

Idag åt jag en otroligt näringsrik middag bestående av vanilj yoghurt, en banan, lite russin och lite special K...

Jag vet att ni är avundsjuka på den lyx som jag lever i.


Idag besökte vi Steningekyrka för att se hur den såg ut, vi ska nämligen göra dekorationer och buketter till en bröllopsmässa som ska hållas där.


Så det var en kort dag i skolan idag, sedan tränade jag och Erika på gymmet och efter det så handlade vi.


Mitt liv är så graciöst.


Imorgon ska vi åka skidor... och bowla... och äta hos min mentor.

Livet leker.


Jannica

Ovido - Quiz & Flashcards