Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Jannica N - 31 juli 2009 21:08

Ibland kan jag sitta och önska mig saker i timmar och drömma mig bort, lyssna på "No blue sky" med The Thorns och önska att jag bodde i London, eller kanske Paris. Byta ut vardagen mot att sitta i Central Park med en bok och picknick inhandlad på M&S.

 Jag kan sitta och kolla priser på system kameror och önska mig varenda en och räkna ut hur jag ska ha råd.

Eller kanske leta upp ett Au Pair jobb i norra England och förbanna mig över att jag varken har körkort och att skolan är en massa kvar av.

Ibland vill jag fylla min lägenhet som jag inte har med vackra möbler med mönster samtidigt som jag har tårtkalas med nära och kära.


Jag blir lycklig i några timmar, planerar hur jag ska göra mina drömmar till verklighet.


Nästa morgon vaknar jag till verkligheten men på kvällen drömmer jag mig bort till Glasgow, Tokyo och Cardiff.


OXOX Jannica 

Ovido - Quiz & Flashcards