Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Jannica N - 26 juli 2009 16:59

Jag har hittat min locktång.

Och den var på ett så uppenbart ställe att jag vägrar berätta vart jag fann den.

It's mine.......


OXOX Jannica;

Finds lost items and bring them back to saftey

Av Jannica N - 26 juli 2009 15:31

Det är synd om mig.

Allvarligt, det är det faktiskt, jag har nämligen en vagel i ögat (heter det så?).

Ni vet när ögat ömmar och är lite typ, svullet och det är precis som när man har ont i halsen och inte kan svälja, då gör man det bara dubbelt så mycket, samma sak är det i ögat, nu måste jag gnugga mig i det h-e-l-a tiden.

Jag anser att det är synd om mig nu.


Men annars är det tråkigt väder, jag vill ha cola.

I kväll blir det att kolla på Changeling.


OXOX Jannica


P.S Nu vill jag att alla tycker synd om mig 

Ovido - Quiz & Flashcards