Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Jannica N - 18 juli 2009 14:34

Just nu sitter jag här med regn utanför fönstret men det saknas en sak.

"Les triplettes de Belleville". 

Jag som har väntat på detta vädret så länge så jag utan dåligt samvete kan sitta inne och titta på den.

Men nu när vädret ändtligen är här så orkar jag inte ge mig ut och hyra den.

Ja, jag vet, varför inte bara ladda er den?

Då kan jag berätta hur min komplexa hjärna funkar när det gäller film, vissa filmer är ok att ladda ner, vissa ska man se på bio, vissa ska man köpa och så finns det en del som man bara måste hyra.

Les triplettes är en hyr film, den är svår att få tag på att köpa, gick inte på bio i Sverige och är värd så mycket mer än att ladda ner...

Jag får väl ta på mig lite kläder och ge mig av till affären i alla fall.

Innan det blir soligt igen.


OXOX Jannica 

Ovido - Quiz & Flashcards