Janisa Dagdrömmer

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Jannica N - 15 juli 2009 22:05

Idag var jag vid havet med familjen och Colan.

Sådär lagom varmt och trevligt liksom, ni vet typ, ja.

När vi kom hem vid tre så inser vi att... Vi har ingen nyckel till huset och min syster har låst innan hon åkt iväg för att kolla på bio.

Så där stod vi, tre familjemedlemmar utan något chans att ta oss in.

Men ingen fara, jag och pappa fixar allt.

Pappa tar snabbt fram en stege och efter lite fixande så har han fått upp mitt fönster sedan får jag klättra in och öppna för dom andra.

Piece of Cake.


OXOX Jannica


 P.S Vi har igelkottar i trädgården... sex små och en stor, det är nästan en heltids sysselsättning att gå och titta på dom och säga saker som "Awh" och "Åh" och för att inte glömma klassikern "Naw" 

Ovido - Quiz & Flashcards